2007. december 20., csütörtök

A jó öreg Kevin...

Ma reggel 7 óra előtt újra felbukkant nálunk Kevin Spacey. Rozzant kis cuccában, sityakkal a fején, kapcsolatunk egyre vadabb vizekre sodródik. Míg eleinte egy pillantásnyi időt se tékozolt rám, annak ellenére, hogy beszéltem hozzá, ma szavak nélkül két alkalommal is rámpazarolta idejét sokatmondó tekintetével, sőt egyszer még 30 fokos szögben el is kellett fordítania ehhez a fejét.
Felhevült hangulatom ellenére szememmel válaszoltam fel nem tett kérdésére: "Nem lehet édes, én már férjnél vagyok..." Ezután még hallottam Marina orosz nyalizós akcentusát, amint boldog karácsonyt kíván neki, de Kevin csak komótosan elbaktatott a kávéjával.
Hihetetlen, hogy mik történnek, de szerencsére szegény Ákosom nem vett észre semmit, mert mindig azt hiszi szegény Kevinre, hogy csak egy csöves a parkból...

Nincsenek megjegyzések: