2008. május 7., szerda

Csináld magad tanfolyam - Az ínyműtét

Csak ülök, és várom, hogy szétrobbanjon az ínyem.

A kezdeti aggodalmakon, hogy a fogammal van a baj, és tuti ki kell húzni, túlvagyok. A duzzanat két fog közé koncentrálódik. Ami jelentheti akár azt is, hogy két fogamat kell kihúzni.

A dolog pikantériája, hogy fogorvos nélkül kell megoldani a kialakult helyzetet. A fogászat itt megfizethetetlen, ráadásul amilyen munkát végeznek, asszem előbb húzom ki saját magamnak.

De semmi pánik!
Rendszeresen nézzük a Dr. House-t. Sőt, Ákos annakidején nem mulasztott el egy Vészhelyzet epizódot sem, és a legjobb, hogy nem a vakbelemmel van a gond, mert úgy érzi, képes lenne azt is megműteni.

A láthatatlan duzzanatból lassan kis borsó lett a felváltott öblögetés után(szájvíz, kamilla tea és pálinka) Ezekből csak a pálinka használt valamit. Sikerült ellazulnom, és kevésbé aggódnom, mi lesz ezután.

Miután a borsó nem mozdult, kapott egy kis paradicsomos pakolást, ami után látványos változás történt. Mostmár mogyorónyira duzzadt. Sőt, a másik oldal is. De legalább láthattam a csillagokat fényes nappal, igaz némi fájdalom árán. Még mindig jobb, mintha szilva lenne a számban, de ezek után semmilyen új módszert nem merek kipróbálni, elég csapás ez már így is.

Próbáltam az interneten házi gyógymódok után keresgélni, de sajnos a jó öreg parasztasszonyok nem írnak blogot. Amit találtam, mind orvosi oldal, akik nem ismerve se Istent, se embert, csak magukra esküsznek.

Nem maradt más hátra, mint bízva szervezetem problémamegoldó képességében(bekapkodva legalább 6 féle vitamint rásegítve a dolgokra), várni, ahogy a genny a felszínre érjen, és akkor egy jólirányzott tűszúrással megadni magamnak a végső döfést.

Eljött az este. A paradicsomos pakolás megadta az irányelvet. A gumó akkora, hogy mostmár én döföm le.
Elő a tűt. És a pálinkát. És egy tükröt, bár a pálinka után már ez se számít.
Pár perc néma csend, tompa ellenállás az íny falán, és huss, mint kés a vajba.
Leszúrtam a vadat 3 döféssel, 3 különböző helyen. Amit tudtam, kipréseltem. A mérete ugyan nem változott, de legalább már nem érzem úgy, mintha bármelyik pillanatban szétcsattanhatna a fejemmel együtt.
A többiek lemondóan néznek. Hitetlenek. Minek bármit is magyarázni nekik? Már olyanokat mondtak, hogy felmehet az arcüregembe, meg bedagad a fejem, jóhogynemmán le is kell amputálni. Csak Ákos támogat...mert ő nézi rendszeresen a Dr. House-t. És mert ő a vakbelemet is megműtené...
És most, hogy megtettük, amit megkövetelt a haza, jöhet az ima, és a pálinka.
4-5 nappal később:
Rendszeresen szedtem a legalább 5 féle vitamint lóadagban(sose lehet tudni), nyomkodtam, ami a gumóban maradt, volt egy kisebb szúrás még a belső oldalon, Chopin-t hallgattam, és ...
Eredmény: Volt gumó, nincs gumó. Volt fájdalom, nincs fájdalom
Hahh...
És még valakinek kételye volt? Ilyenkor bezzeg hallgatnak...
Hát nézünk mi Dr. House-t!!!!

Nincsenek megjegyzések: