2012. március 25., vasárnap

H&M Nyíregyházán

Teljesen meg voltam arról győződve, hogy az egyik kedvenc üzletem, a H&M és az egyetlen gyorsétterem amit szeretek, a KFC csak akkor ér Nyíregyházára, mikor mi már nem itt fogunk lakni.
Tévedtem.
Legalábbis 50 %-ban, ugyanis hamarosan nyit a H&M, amit már izgatottan várok.
Hogy mennyire lesz felszerelt ez az üzlet, vagy mennyire leszek vele én megelégedve, hát nagyon mélyen nem mennék bele a dolgokba, talán csak annyira, hogy nem várok sokat, de már nekem annyi is elég lesz.
A felkészültségről kezdetben csak a nyitási óriásplakát fényképét szeretném közölni.

Nagyításhoz katt a képre

Következőkben pedig azon fogok gondolkozni, hogy hogy érek oda 29. hó 3-án 11.15-re....vagy 15.11-re?

1 megjegyzés:

Gyöngyi írta...

Pont ez benne a pláne! Aki nagyon ott akar lenni nyitásra, az ügyesen megfejti a rejtvényt! :)